Blog
Kalendář
 PoÚtStČtSoNe
01   01020304
0205060708091011
0312131415161718
0419202122232425
052627282930  



Poradenství

Smyslem mého poradenství je motivovat vás k zodpovědnosti za své zdraví. Nic nevnucuji, pouze vám dám informace a podělím se s vámi o své zkušenosti. Rozhodnutí bude a je vždy na vás. Pokud se rozhodnete ke změně, ráda vás provedu touto problematikou a podpořím vás, abyste vytrvali. Rovnováha v jídelníčku může být jen prvním krokem k nalezení rovnováhy v životě.

Mé poradenství je zaměřeno na zdraví. Nemusíte držet diety, nemusíte hladovět, nemusíte 4x týdně dřít v posilovně.

 

Analýza těla

Měření na přístroji TANITA, Vyhodnocení nám dá informace o poměru tuků a svalů, obsahu vody a vnitřního tuku.  Jsou to hodnoty, které jsou důležité pro nastavení nového stravovacího a pohybového režimu.

 

Vyhodnocení současného jídelníčku

Vycházím z týdenního zápisu, co jíte, jak často a jaké množství včetně pitného režimu. Tento záznam je i pro vás, neboť i vy si lépe uvědomíte skladbu vašeho jídelníčku. Sami uvidíte, kde je třeba udělat změnu a snáz na ni přistoupíte.

 

Dotazník

Dotazníkem zjišťuji informace o vašem současném životním stylu. Zahrnuje pracovní  a odpočinkový režim, pohybové aktivity, spánek a celkové zdraví. Zajímají mě časy, jak dlouho a jak pravidelně se věnujete jednotlivým činnostem.

 

Cíl

Domluvíme se na cíli. Čeho chcete dosáhnout? A proč?

 

Jídelníček na míru

Nastavíme nový stravovací režim.

Kvalita potravin: vhodné potraviny zachováme, nevhodné omezíme nebo vyřadíme. Zařadíme potraviny, které vám budou vyhovovat a zároveň přispějí k dosažení vytyčeného cíle.

Pravidelnost příjmu potravy: je třeba počítat s časem na jídlo a ten čas si udělat, abyste jedli v klidu. Strava je rozdělena na 5 - 6 jídel za den.

Příprava jídla: rychlá, jednoduchá pro maximální zachování výživných látek. Počítejte s tím, že ze začátku vám to zabere více času.

 

Pohybová aktivita

Cvičení přináší pro zdraví mnoho pozitivních účinků, a tak by nikdy nemělo být opomíjeno. Zapojíte-li své tělo do cvičení, prodloužíte si život a ochráníte svůj organismus před mnohými nemocemi.

Cvičení by mělo rozvíjet vytrvalost, sílu a pružnost.

 Vymezíme čas na cvičení: 2 - 3x týdně, 30 - 60 minut.

 

Doplňky stravy

Doplňky stravy využívám. Nejsou nezbytné, ale někdy usnadní uvést organismus do rovnováhy. Nesouhlasím, aby člověk jedl doplňky stravy stále  a celoročně. Pomáhají na určitá období. Vyrovnaná strava je vždy základ.

 

Plán

Když sestavíme jídelníček na míru v souladu s ostatními aktivitami, rozdělíme plán na jednotlivé kroky do týdnů a dnů a změny realizujeme postupně. Je důležité, aby zvládnutí jednotlivých kroků, vám přineslo dobrý pocit a radost. Pak budete sami motivováni pokračovat. "Slona nelze sníst najednou. Taky ho musíte rozkrájet."

Všechny navrhované změny jsou o domluvě. Souhlas a rozhodnutí je na vás. A realizace také.

 

Program změny životního stylu na 3 měsíce

V tomto programu jde o intenzívní spolupráci na změnách a o jejich realizaci v praxi. Co vše obsahuje najdete v ceníku.