Blog
Kalendář
 PoÚtStČtSoNe
01    010203
0204050607080910
0311121314151617
0418192021222324
0525262728293031



Cvičení Pilates Turnov, Koberovy

Pilates Turnov

Pravidelné lekce začínají 14. září 2020

Centrum Harmonie, pasáž Kinský, ul. Hluboká, www.studiolife.cz

 

PILATES cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Zpevňuje svaly zádové, hýžďové a břišní jako základ správného držení těla. Na končetinách vypracovává dlouhé a štíhlé svaly. Cílem je propojení a vědomá souhra mysli a těla.

Každý cvik vychází z centra těla tzv. power house, klade důraz na správné dýchání a podporuje cirkulaci krve. Metoda Pilates nevyčerpává, ale dodává energii.

 

Svalová nerovnováha

Pomocí cvičení Pilates je možné obnovit v těle svalovou rovnováhu.

V důsledku nevhodného funkčního zatížení našeho pohybového ústrojí vznikají poruchy v těle, což vede k nadměrnému, nedostatečnému nebo jednostrannému namáhání jednotlivých svalových partií.

To se negativním způsobem projevuje na kloubech, páteři i vnitřních orgánech, a tedy i na celkovém vzhledu našeho těla. Jelikož naše svaly můžeme ovládat vlastní vůlí, můžeme dosáhnout pravidelným cvičením překvapivých výsledků při odstraňování bolestí zad, kloubů, celkového uvolnění, zlepšení výkonnosti vnitřních orgánů i celkového zdraví organismu.

Vědomou prací s naším tělem zjistíme, že tělo je úžasným zdrojem informací o nás samých.

 

S sebou na cvičení si noste podložku a ručník.

Dny a časy jednotlivých lekcí najdete v kaledáři.

 

Pilates je výborným doplňujícím cvičením pro jakýkoli sport nebo pracovní činnost. Je velmi univerzální pro muže i ženy  různého věku.

 

Účinně zacílenými cviky z cvičení Pilates lze zlepšit stav a funkčnost svalů pánevního dna, břicha a beder a příznivě ovlivnit početí, těhotenství a porod.

Cvičení je vhodné  i pro  maminky po porodu na zpevnění pánevního dna a celkový  návrat do kondice.